Evandro Luiz Lopes, 2019

Artigos aceitos para publicação


Número total de itens: 4
(A1: 0, A2: 1, B1: 0, B2: 1, B3: 0, B4: 0, B5: 0, C: 0, Qualis não identificado: 2)

Legenda Qualis:

2019

1.   LOPES, E.L.; VEIGA, R. T.. Increasing purchasing intention of eco-efficient products: the role of the advertising communication strategy and the branding strategy. Journal of Brand Management. 2019.
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Qualis: A2 (JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT)
2.   PINOCHET, L. H. C. ; LOPES, E. L. ; ARAUJO, P. G. ; BUENO, R. L. P.. The influence of online recommendation mechanisms in the smartphone market in the context of electronic word-of-mouth (eWOM). International Journal of Electronic Marketing and Retailing. 2019.
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Qualis: Não identificado (International Journal of Electronic Marketing and Retailing)
3.   RODRIGUES, G. V. ; QUEVEDO-SILVA, F. ; FREIRE, O. B. L. ; LOPES, E. L.. Evaluation context role on generating online product recommendations. ReA UFSM. 2019.
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Qualis: Não identificado (ReA UFSM)
4.   SILVA, J. G. ; LOPES, E.L.. Análise dos Encontros de Marketing da Associação Nacional de Pós-Graduação em Administração: um estudo bibliométrico da produção científica de marketing no Brasil. GESTÃO REGIONALIDADE (ONLINE). 2019.
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Qualis: B2 (GESTÃO & REGIONALIDADE (ONLINE))


Data de processamento: 14/05/2019 04:23:01