Evandro Luiz Lopes, 2019

Total de produção bibliográfica


Número total de itens: 9

2019

1.   CERQUEIRA, A. V. L. ; LOPES, E.L. ; SILVA, J. G.. No Backstage do Marketing da Experiência a Ótica dos Gestores na Aplicação de Estratégias de Marketing de Experiência por Meio de Ações de Patrocínio e Desenvolvimento de Projetos e Eventos. Future Studies Research Journal - Future. v. 11, p. 25-47, issn: 2175-5825, 2019.
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Qualis: B2 (FUTURE STUDIES RESEARCH JOURNAL)
2.   LOPES, E. L.; GARCIA, E.. An analysis of the preferences of the elderly in relation to retail stores. INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND EMERGING MARKETS. v. 11, p. 52-72, issn: 1753-6219, 2019.
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Qualis: B2
3.   LOPES, E.L.; VEIGA, R. T.. Increasing purchasing intention of eco-efficient products: the role of the advertising communication strategy and the branding strategy. Journal of Brand Management. 2019.
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Qualis: A2 (JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT)
4.   Lopes, Evandro Luiz; DE LAMÔNICA FREIRE, OTÁVIO BANDEIRA ; HERRERO LOPES, ELIANE. Competing Scales for Measuring Perceived Quality in the Electronic Retail Industry: A Comparison Between E-S-Qual and E-TailQ. Electronic Commerce Research and Applications. p. 100824-11, issn: 1567-4223, 2019.
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Qualis: Não identificado (Electronic Commerce Research and Applications)
5.   PINOCHET, L. H. C. ; DIOGO, G. T. ; LOPES, E.L. ; HERRERO, E. ; BUENO, R. L. P.. Propensity of contracting loans services from FinTech’s in Brazil. International Journal of Bank Marketing. v. 37, p. 1-25, issn: 0265-2323, 2019.
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Qualis: A1 (INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING)
6.   PINOCHET, L. H. C. ; LOPES, E. L. ; ARAUJO, P. G. ; BUENO, R. L. P.. The influence of online recommendation mechanisms in the smartphone market in the context of electronic word-of-mouth (eWOM). International Journal of Electronic Marketing and Retailing. 2019.
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Qualis: Não identificado (International Journal of Electronic Marketing and Retailing)
7.   RAFAEL, D. N. ; LOPES, E. L.. The Effect of Reactance on Satisfaction: A Study in the Context of Supplementary Health Care Systems. BBR. Brazilian Business Review (English Ed.). v. 16, p. 102-117, issn: 1808-2386, 2019.
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Qualis: A2 (BBR. BRAZILIAN BUSINESS REVIEW)
8.   RODRIGUES, G. V. ; QUEVEDO-SILVA, F. ; FREIRE, O. B. L. ; LOPES, E. L.. Evaluation context role on generating online product recommendations. ReA UFSM. 2019.
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Qualis: Não identificado (ReA UFSM)
9.   SILVA, J. G. ; LOPES, E.L.. Análise dos Encontros de Marketing da Associação Nacional de Pós-Graduação em Administração: um estudo bibliométrico da produção científica de marketing no Brasil. GESTÃO REGIONALIDADE (ONLINE). 2019.
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Qualis: B2 (GESTÃO & REGIONALIDADE (ONLINE))


Data de processamento: 14/05/2019 04:23:01